Sunday 19 April 2015

Kisah Klasik....




16 Mei 2014 dekat setaun baru nk up........

Itu dia.......sampai jugak cita-cita aku nk kawen dengan lelaki korea ni...(ehehe org mesia je)...orang tua-tua kate waktu bertunang macam2 hal akan jadi,so kena banyak besabo,hmmm betul la tu aku pon xterlepas dengan hal-hal sampah yang tiba-tiba datang...berkat doa dan dengan izin Allah kami berjaya melalui test-test tersebut hawwwyeahhhh!!!!!!. 



Aku nikah dekat masjid ubudiah kuala kangsar, sengaje kami pilih masjid tu sebab design masjid n view yang cantek, tp hasrat aku tu ditentang oleh apak aku. mati-mati apak aku x bagi aku nikah kat semajid tu, katenye nikah kat umah sudah, xpayah nk susah-susah, senang sedara-mara nk tgk.... huhhuu sejak dari itu bermulalah episod serang-menyerang diantara aku n apak aku... n last skali mstila aku yang menang hahaahahah......






Suke aku nk tunjuk veil n baju ni...heehehhe untuk pengtahuan uollss aku mmg suke blink-blink tapi masih dalam bajet la....Veil and accessory baju ni aku tempah dari Pearl wedding Butik Pengantin, Kuala Kangsar, kononnye nak sebijik macam baju wedding si Irma Hasmie tapi harga masih dalam bajet yang aku nk...hasilnya tadaaaa....pening akak tu hahahahhaha....




Untuk kasut pulak aku pilih Charles n Keith, kebetulan masuk-masuk kedai terus mata terpahat kat kasut ni, yang penting blink-blik kawwww....




Ni lah org yang bertanggungjawab menutup cela di wajah aku....heheheheh cantek kan die makeup, kalau korang nk guna hasil air tangan dia boleh cari dia di fb Eija Harum Hassan, dia boleh cover seluruh malaysia..heheheh yeke?





Sebut pasal cela dimuka aku jenis berjerawat pasir macam tu...stresss mak nyah...time dah nk dekat nikah la dia keluar bagaikan cendawan...so aku decide untuk cuba set jerawat shaklee....hmmmm nampak la jugak kurangnye nk nk kalau rajin consume ESP. yang penting kena disiplin and minum air kosong banyak-banyak. Ohhh.... mencabar betul nk jadi rajin mcmtu....kalau mkn ESP ni ape yang aku rasa kulit akan jadi gebu n lembut, best je usap kulit sendiri...hehehehe pecaye x? kalau x percaya cuba la dulu, aku dah cuba dan aku mmg minat gila-gila dgn ESP ni...hehehehe.

No comments:

Post a Comment